Dedykowany system dla sprzedawcy lub producenta mebli

Niezależnie czy wytwarzamy produkty czy pośredniczymy w sprzedaży otrzymujemy zamówienia od osób chcących takie przedmioty nabyć.
Zarządzając zamówieniami dobrym rozwiązaniem jest posiadanie programu, w którym będziemy mieli dostęp do wszelkich informacji ułatwiających nam podejmowanie odpowiednich decyzji, by sprzedaż odbywała się szybciej i bez ewentualnych pomyłek.

Co zatem możemy robić z zamówieniami ?
Jeśli chcemy mieć nad nimi kontrolę najpierw musimy je pobrać i wprowadzić do systemu. Dobrze, gdyby nasz system był w stanie automatycznie ściągać zamówienia ze wszystkich dostępnych platform sprzedażowych (marketplace`ów), w których wystawiamy nasze produkty (takich jak na przykład Allegro, eBay, Wayfair, Erli itp.).
Jeśli posiadamy meblowy sklep internetowy, nasz system powinien być z nim również zintegrowany. Oczywiście w systemie powinna być możliwość wprowadzania zamówień ręcznie od tych klientów, którzy nie są "internetowi" lecz wolą złożyć zamówienie na meble podczas rozmowy z konsultantem.

Mając zamówienia wprowadzone do systemu, możemy je we wszelaki sposób segregować, selekcjonować i wyszukiwać (np. po nazwie zamawiającego, adresie, dacie dodania zamówienia, dodanym produkcie, dacie realizacji, źródle zakupu itd. lub jeśli jesteśmy producentem to np. według danego załadunku, według tego czy dany półprodukt został zamówiony, czy produkt przeszedł przez dany dział, czy etykieta produktu została zeskanowana przez odpowiednich pracowników (np. szwaczka, tapicer, magazynier) itp.).

Co dalej ?
Tutaj pytanie czy tylko pośredniczymy w sprzedaży mebli czy również je wytwarzamy.

Jeśli jesteśmy producentem mebli, do programu dla produkcji moglibyśmy wraz z zamówieniem zaciągać atrybuty (szczegóły) danego zamówienia. Pod tym pojęciem kryją się takie zagadnienia jak: ilość produktu, kody ean, etykiety, kolory, dodatki i wszystkie te rzeczy, które opisują dokładnie produkt.
Moglibyśmy również półprodukty, które dopisane są do zamówień od razu minusować w systemowym magazynie półproduktów. Mamy wtedy kontrolę nad tym ile dla wytwarzanych produktów schodzi nam komponentów oraz jakie ilości musimy zamawiać czy planować zakup (np. ilość nóżek dopisujemy w systemie do danego narożnika, a jeśli klient na platformie sprzedażowej wybierze odpowiedni narożnik i kolor nóżek, to pobierając zamówienia do systemu, ta dopisana ilość (w wybranym przez niego kolorze) schodzi nam z magazynu półproduktów).
Co jeszcze dla producentów ? Możemy wykorzystać wszystkie funkcje, które daje nam system dla producentów mebli czyli cytrynowy.pl (np. skanowanie kodów kreskowych, obliczanie akordów, obliczanie godzin pracy, zarządzanie magazynem, zlecanie produkcji podwykonawcom itp).

Jeśli nie jesteśmy producentem a tylko sprzedawcą mebli, nasz system może pobierać statusy realizacji produkowanych przedmiotów od producentów, a nasi klienci mogą zostać o tych statusach poinformowani. Mogą być także poinformowani o innych sprawach również niedotyczących bezpośrednio ich przedmiotów (na przykład wiadomości zachęcające do dalszych zakupów, rekomendacje, marketing itp). Oczywiście rozsyłanie wiadomości e-mail czy też smsów odbywa się w sposób zautomatyzowany. Jak to w dzisiejszym świecie bywa najważniejszy jest czas dlatego aby go nie tracić (np. dzwoniąc do klientów), system może "czekać" na reakcję klientów, którzy otrzymali wiadomości. Jeśli klient zareaguje w odpowiedni sposób, automatycznie może zostać wykonana odpowiednia akcja.

A co jeśli nasze produkty są już gotowe ?
Wtedy należy je dostarczyć najszybciej jak się da. Możemy zintegrować nasz system z wieloma przewoźnikami, którzy (po kliknięciu jednego przycisku bądź też automatycznej akcji systemu) otrzymają informację, że produkt jest gotowy i trzeba go w bezpieczny sposób dostarczyć do klienta.
Jeśli nasz system jest z systemami przewoźników zintegrowany w odpowiedni sposób, klient otrzyma informację o statusie dostarczania produktu (np. o tym, że jest na magazynie, że ruszył w trasę, że został dostarczony lub niedostarczony itp).

Chyba, że my sami dostarczamy produkty własnym transportem. Wtedy możemy zaplanować trasę dostarczania produktów wykorzystując odpowiedni system optymalizacji tras, który nam w tym pomoże. Kierowcy mogą być wyposażeni w telefony z aplikacją podpowiadającą do jakich punktów należy dostarczyć produkty czy też umożliwiającą wprowadzenie zdjęć produktów przed ich oddaniem a także posiadającą opcję pobrania podpisu klienta. Wtedy możemy śledzić nasze produkty i "na żywo" obserwować jak są dostarczane.

Możliwości jest bardzo wiele a tutaj zostały przedstawione tylko niektóre. W większości jednak stanowią typowe funkcje systemu dla sprzedawców mebli.

+48 504 432 234
Zadzwoń
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.